dissabte, 24 d’abril del 2010

Dragons & llibres, livres, libros, en fín, books !

Princes, princesses ou dragons ? Entre les 3 mon coeur balance-t-il vraiment? Non ! C'est aux dragons que va ma préférence ! Plus l'âge de croire aux princes et princesses ! Les dragons me fascinent bien davantage, que voulez-vous! Je vous présente les 2 spécimens qui m'ont tenu compagnie, hier, à la bibliothèque !

Prínceps? Princeses? Dracs? Fa temps que no crec en prínceps i princeses... Em quedo amb els dracs i dragons ! No em fan gens de por ! i m'agrada molt més, a priori, el que em poden explicar... Ahir vaig treballar en la companyia de 2 espècimens força simpàtics:

Drac de papiroflexia i Drac feliç de la vida

Ma préférence, donc, va aux dragons, aux roses et aux livres aussi: un joli bagage pour continuer la route en ces lendemains de Sant Jordi !

Em quedo definitivament amb els dracs i amb les roses i els llibres: un equipatge força bo per anar per la vida !

Et entre ces 2 pins mon coeur balance ! Quin d'aquests 2 pins per avui ?

Més llibres, més lliures o Gecko d'argent, fils du dragon

...

.À bientôt, fins la propera, Muriel (Gràcies Rosa ! Merci Aïna ! Gràcies Pilar !)

1 comentari: