dimarts, 3 d’octubre del 2017

Una mica de te i molta serenitat... Un peu de thé et beaucoup de sérénité...

Avui em demano una mica de te i molta serenitat...
Hoy quisiera un poco de té i mucha serenidad...
Aujourd'hui je voudrais bien un peu de thé et beaucoup de sérénité...

Una mica de te i molta serenitat, Suite catalana, Antoni Tàpies, 1972
3 d'octubre de 2017, Muriel

C'est une de mes tasses de thé habituelles et c'est ma mappemonde du moment... 
Una de les meves tasses de te preferides i el meu mapamundi actual (sempre en tinc un de gran a una de les parets de casa)
Una de las tazas que me gustan para tomar mi té y un mapa del mundo, que no puede faltar a mi "decor" cotidiano...

Antoni Tàpies, j'aime beaucoup beaucoup:
fr.wikipedia.org/wiki/Antoni-Tapies

Avui és dia de vaga, d'aturada de país, de grans assemblees, de concentracions a les places dels Ajuntaments, de protestes pacífiques contra la violència d'estat... Ara sortiré al carrer...
Aujour'hui c'est jour de grève (le pays à l'arrêt dans toute la Catalogne, grève "politique") contre la violence d'état, de rassemblements devant les Mairies... À plus tard, je descends dans la rue...

À bientôt, hasta luego, fins ara ! Muriel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada