dissabte, 7 de novembre del 2009

EM BREVE , Évora, Portugal

A Évora, EM BREVE, l'exposition de photographie de Maria-do-Mar Rêgo, c'est depuis hier (vernissage auquel je n'ai malheureusement pu assister qu'en pensée) et jusqu'au 30 novembre. Qu'on se le dise ! Et le blog de Maria-do-Mar, pour vous faire une idée, c'en est un que je vous ai, il me semble, déjà recommandé : http://vamoslaembora.blogspot.com/ , vous y sentirez l'amour de l'image et l'amour des mots !

A Évora, l'exposició de la Maria-do-Mar Rêgo EM BREVE es va inaugurar ahir i dura fins a finals de mes... Évora es mereix una visita i la fotógrafa que ens ocupa en aquesta entrada, doncs, també ! Ja ho sabeu ! i per a fer-vos una idea, també podeu visitar el seu blog que us havia recomanat fa algun temps: http://vamoslaembora.blogspot.com/ , hi sentireu l'amor de la imatge i l'amor de la paraula !

Adjunto la invitació que em va fer arribar per així compartir-la amb vosaltres... perquè penso que és una foto molt bonica i perquè és un indret on la Maria-do-Mar em va portar una feliç tarda d'estiu a l'Alentejo ! Je vous joins l'invitation que j'ai reçue, histoire de partager et parce que j'aime beaucoup la photo... pour la photo et parce qu'elle a été prise à un endroit que Maria-do-Mar m'avait fait découvrir, une belle journée d'été dans l'Alentejo !

.
[ Feu 1 clic (o 2) a la invitació per veure bé els detalls
Faites 1 clic (ou 2) sur l'invitation pour voir les détails]
.
Felicitations, Felicitats, Parabens !

Et à bientôt, fins després, Muriel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada