dissabte, 24 d’agost del 2013

Un blog sur un voyage en Inde / Un bloc sobre un viatge a l'Índia

A partir d'avui, i durant un mes, seguiré aquest bloc d'un primer viatge solidari a l'Índia d'una persona meva estimada amb bogeria. El llegiré amb molta curiositat, ganes de saber, aprendre i, de certa manera, viatjar jo mateixa també una mica. Hi haurà comentaris i fotos del dia a dia:

En effet, à partir d'aujourd'hui, et pendant un mois, je suivrai avec grand intérêt, avec passion même (n'hésitons pas!), ce blog d'un premier voyage solidaire en Inde d'une personne que j'aime... à la folie, tout simplement. Un formidable voyage "par procuration"... en attendant de revoyager moi-même ! Il sera rédigé en catalan et en castillan (éventuellement en français selon le moment) et nourri de commentaires et de photos au jour le jour: 

El meu primer viatge a l'Índia: http://www.de-catalunya-a-la-india.blogspot.com.es/




À bientôt, fins aviat, Muriel et... bisous énormes à ma fille ! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada