dissabte, 9 de febrer del 2013

La Girafa coqueta

Sempre la veig, a dalt de la Rambla Catalunya i sempre em fa la mateixa il·lusió veure-la, és un d'aquests petits plaers de la vida, m'encanta trobar-me-la, la Girafa coqueta ! La trobo molt i molt bonica ! Avui he tornat a passar pel seu costat i l'he fotografiada per poder dedicar-li una entrada i així quedi registrada en aquest diari meu:

Girafa coqueta - Josep Granyer - Barcelona, feb. '13, Muriel

Aquesta escultura va ser una comanda de l'Associació d'Amics de la Rambla de Catalunya de Barcelona i és de l'any 1972, diu la placa. És obra de Josep Granyer (Barcelona 1899-1983, escultor, grabador i il·lustrador). El tema preferit d'aquest artista, pel que he anat llegint, era els animals, es divertia realitzant-ne representacions amb actituds humanes i tarannà irònic. La Girafa coqueta és genial ! A l'altra punta de la Rambla de Catalunya hi ha el Toro pensant (o meditant ?) és germà de la Girafa, i també m'agrada, també és divertida l'escultura però per alguna raó hi he tingut menys tracte, no me l'he feta tan "meva" a l'atzar de les meves deambulacions per la ciutat...

Hi ha moltes escultures esparcides a la ciutat de Barcelona, trobo que són fites ideals per fer passejades temàtiques i descobrir molts racons amagats (o no) de la ciutat. 

Bé doncs, fins la propera, Muriel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada